top of page
טראומה ופוסט-טראומה
האם אני פוסט-טראומטית, או שיש לי פוסט-טראומה?
מה ההבדל, שואלים? עצום. וייתכן שהוא אחד הדברים החשובים ביותר שנבין על הדרך אל הריפוי. יוני הוא חודש המודעות לפוסט-טראומה, וטוב שכך. המודעות הצילה חיים. היא נתנה שם למה שהיה בלי שם, ולגיטימציה למה שנשא אנשים שנים בשתיקה. אז קודם כל, אם אתם או יקיריכם נושאים טראומה: מאמינה לכם, נקודה. ואתם לא לבד, גם אם זה מרגיש ככה. לפי סקרי הבריאות הנפשית של ארגון הבריאות העולמי, כ-70.4% מהאנשים בעולם חווים אירוע טראומטי אחד לפחות במהלך חייהם. * כלומר טראומה היא חלק מהחוויה האנושית, לא חריגה
ד"ר סי אזרף
לפני יומיים (2)זמן קריאה 3 דקות


bottom of page
